Jumaat, 8 Oktober 2010

Adakah aku yg bersalah?

Peristiwa ini terjadi semasa aku dan isteri ku menumpang di rumah pangsa mertua ku sementara
mendapatkan rumah sendiri. Emak mertua ku ini seorang suri rumah yang peramah tetapi suami nya agak pendiam. Dia nya (bapa mertua) sa-orang bekas polis yang telah bersara bila umur nya 45 tahun dan pada masa itu memandu teksi untuk pencarian hidup se hari hari.
Hidup kami boleh di katakan senang di rumah itu - aku dan isteri ku membantu dengan duit pasaran dan membayar kos air dan letrik. Bayaran rumah sudah pun selesai dari hasil duit pencen bapa mertua ku, jadi, tiada lah masaalah wang sama sekali. Lagi pun kakak isteri ku yang tidak tinggal bersama kami sering memberi duit jajan kepada orang tua nya kerna suami nya sa-orang yang kaya.

Harus di ceritakan yang sebelum perkahwinan ku, bapa mertua ku ini sering ke Batam dan Tanjung Pinang, Indonesia. Konon2 kata nya ada bisness di sana. Semenjak aku menumpang di rumah itu, aku perhatikan yang dia nya selalu berangkat ke seberang pulau itu pada petang Jumaat dan pulang pada petang Ahad. Teksi nya di sewakan kawan nya. Hendak di katakan dia ni sa-orang pendiam dan alim, tidak juga kerna aku pernah melihat dia meminum "Guinness" bersama kawan nya di kedai kopi berjauhan dari blok rumah kami. Ada banyak kemungkinan yang pemergian nya ke Batam untuk mencari cipap muda dan bukan untuk bisnes. Banyak yang ku dengar tentang orang2 yang telah bersara dan dapat duit pencen atau duit CPF (EPF di Malaysia) pergi ke Batam untuk mencari isteri muda. Ada pula yang ku dengar kayap semua duit mereka di habiskan oleh perempuan2 Indonesia di sana. Lagi pun tempat itu penuh pelacuran. Walau demikian tidak ku bincangkan kemungkinan itu kepada isteri ku kerna aku ini sa-orang pendatang dari Melaka, Malaysia, ingin mencari keharmonian di negeri orang.

Pengeratan batin antara aku dan emak mertua ku bermula pada suatu hari Isnin selepas isteri dan bapa ku keluar rumah untuk mencari nafkah. Aku yang berkerja sebagai instructor gym mengikut jadual minggu itu masuk pada jam 3 ptg. Jadi pagi itu aku berduaan sahaja dengan emak mertua ku dan itu pun bukan pertama kali kami di tinggalkan berduaan. Tetapi, hari itu sangat lah berlainan aku melihat kelakuan emak mertua ku. Aku bangun hampir jam 10 pagi itu dan keluar dari bilik ku untuk ke tandas. Emak mertua ku berkemban kain pelikat sedang menjemur kain cucian. Aku lihat dia terjungkit jungkit masa mengeluarkan galah jemuran di luar jendela dapur dan ku perhatikan punggong nya bergoyang dari belakang. Yang aku hairan dia nya tak pernah berkemban bila kami berempat di rumah. Melihat bahu nya yang berisi sangat merangsangkan ku apalagi baharu bangun
dari tidur dengan batang ku yang separuh keras. Aku menahan godaan dan mengucapkan selamat pagi kepada nya.

"Oh! Selamat pagi Badang." sahut nya. (Badang ia lah nama ku yang di panggil di rumah sebab otot2 badan ku dari senaman di gym)

"Kata nya kerja petang. Apasal dah bangun?" tanya nya lagi.

"Oh! Badang nak ke immigresen untuk menyambung parmit kerja." jawab ku sambil memasuki tandas.

"Kau mandi lah biar emak buatkan Milo dan telor setengah masak. Empat biji kan selalu nya?" tanya emak.

"Ya! Mak." aku menjawab dari dalam bilik mandi.

Selepas mandi aku dapati telor dan minuman belum siap lalu aku ke bilik ku untuk menukar pakaian. Belum siap ku memakai baju, emak mertua ku memanggil ku kerna hidangan dah di siapkan.

Sambil membutang baju kemeja, aku pun berjalan menuju ke ruang dapur di mana emak mertua ku sedang duduk masih berkemban. Aku duduk di hadapan nya dan memulai santapan pagi ku. Mata ku melirik ke arah simpulan kemban emak mertua ku dan pasti dia tak memakai coli kerna tiada nampak tali di bahu nya.

Fikiran ku membayangkan tetek nya yang besar di dalam liputan kain pelikat nya. Sambil makan aku menghayal dan juga cuba sedaya upaya ku mencengkang godaan itu.

"Kau nak cepat ke immigresen ke?" dia bertanya.

"Ada sesuatu yang mak nak bincangkan dengan kau." dia bersambung.

"Lekas saya hulurkan borang lekas lah dapat parmit tu. Immigresen Singapura kan pantas. Apa yang emak nak bincang kan?" aku bertanya dan khayalan ku terganggu sekejap.

"Abah kau tu. Selama 2 tahun kau tinggal di sini, tidak kah kau perhatikan tingkah laku nya?" tanya emak mertua ku.

"Apahal tentang tingkah laku abah tu? Pada pandangan Badang dia sa-orang pendiam tak banyak cing cong. Di ajak berbual, dia bual. Di ajak keluar makan, dia menurut. Badang tak bermasaalah dengan abah dan berasa beruntung mendapat mertua macam dia....dan juga emak yang sangat saya sayangi." aku berkesempatan memuji nya dan mulai menggambarkan tetek nya besar yang di selimuti kain pelikat.

"Apa yang ada di pulau Batam tu? Emak dengar ada orang kahwin lagi di sana." ia bertanya.

"Ada yang kahwin lagi. Ada yang buat bisnes. Ada yang makan angin di sana. Tempat tu barang semua murah dan dengan duit dollar Singapura ni, mewah lah. Tapi abah cakap ada bisnes di sana dan dah agak lima tahun pergi balik ke sana. Kalau dia cakap ada bisnes apa yang emak ni ingat yang bukan bukan.

Tenang aja lah mak. Badang dan Tijah (isteri ku) ada untuk menemani mak." jawab ku untuk menyenangkan emak mertua ku.

"Terima kasih lah, nak. Emak ni tak tahu kepada siapa nak mengadu. Anak2 emak tu dua dua nya
perempuan. Susah hendak emak mendedahkan sesuatu kepada mereka." kata emak mertua ku.

"Kenapa mak tak bincang dengan suami Hairani tu. Dia kan anak mertua emak juga?" aku bertanya.

"Ah! Dia tu sombong orang nya. Payah nak mesra." jawapan nya.

Air minuman dan makanan pun dah habis dan dari fikiran ku, baik lah aku keluar rumah untuk menenangkan dan mengawal godaan syaitan itu. Aku pun memakai sepatu dan minta izin untuk keluar. Mungkin aku salah faham menuduh emak mertua ku itu cuba menggodai ku. Argh! Lupakan saja lah perkara tadi, hati ku berkata.

Malam tu aku pulang jam 11.30 dan isteri ku dan emak nya menunton tv di ruang tamu. Aku sapa mereka dan terus masuk ke kamar ku di ikuti isteri ku. Aku pun terdengar tv dan lampu di matikan dan tutupan pintu bilik mertua ku. Terbayang badan emak mertua ku, aku naik birahi dan batang ku terus mengeras. Ku lihat isteri ku yang berdiri di hadapan ku se olah2 wajah emak mertua ku - hanya beza, perut nya. Ku tanggal kan pakaian hamil nya dan memegang perut nya yang buncit menggendung anak sulung kami. Ku tunduk dan cium perut isteri ku sambil tangan menggentel nonok nya. Sekejap kemudian aku berdiri dan memeluk dan mencium pipi isteri ku. Tangan ku memegang tangan kiri nya (isteri ku kidal) dan mengarah nya ke batang ku yang keras meminta di bebaskan dari seluar dalam ku yang ketat. Dengan tidak di dorongi, isteri ku pun melucutkan seluar dalam ku membebaskan batang yang tersiksa dari pagi tadi. Isteri ku melutut dan mengulum batang ku hingga terpancut ke mulut nya. Cara ini sahaja yang di praktikkan untuk memuaskan
birahi ku sejak  kehamilan nya masuk 8. Sudah sarat dan kerna kami tidak mahu apa2 terjadi kepada anak yang di kandungi.

Keesokkan nya Selasa, Rabu dan Khamis sama aja tabiat emak mertua ku. Berkemban di rumah. Sama juga perbincangan kami tentang suami nya dan aku juga terpaksa mengawal bisikkan syaitan di telinga ku - betapa susah aku di buat nya. Kalau keadaan itu nyata yang emak mertua ku ingin menggoda ku, tidak lah jadi hal jika aku mempelawa menyetubuhi nya di bilik nya atau bilik ku. Tetapi, kalau ia nya tak merelakan pelawaan ku dan aku di anggap kurang ajar, habis lah hubungan keluarga ini. Hilang lah isteri dan anak ku. Yang paling mengejutkan di pagi Khamis itu ia lah se butir pil Viagra yang emak ku tunjukkan kepada ku.

"Ini pil apa?" tanya emak sambil menunjukkan pil biru itu kepada ku.

"Emaaak! Abah kan umur nya dah lebih 50. Tentu lah perlu pil itu untuk mampu ber...... menyenangkan emaaak." jawab ku, malu untuk menggunakan perkataan 'bersetubuh'.

"Ini lah payah emak nak bincang dengan anak perempuan mak." ujar nya.

"Hilang lah kehormatan mereka kepada abah mereka tu." sambung nya.

"Bisnes konon nya! Nak main perempuan muda lah tu." melenting suara emak mertua ku sambil menangis, dahi dan tangan nya merebah di atas meja makan.

Aku terkejut dan bangun dari kerusi ku untuk memujuk nya. Apabila berdekatan di sebelah nya, aku hendak membelai rambut nya tetapi itu boleh di anggap kurang ajar menyentuh kepala orang tua. Aku pun memegang bahu nya yang tiada se utas benang menutup nya.

Sambil memicit micit bahu nya aku berkata,"Emak jangan ingat ke situ.Taruhkan pil itu di tempat asal nya. Mungkin abah gunakan nya malam ini. Malam ini kan malam Jumaat. Seronok lah malam ni mak."

Emak mertua ku masih menangis tersedu sedu.

Beberapa minit kemudian, emak mertua ku membangun untuk bersandar di kerusi dan aku hulurkan sapu tangan untuk mengesat air mata nya, tangan ku masih di bahu nya.

Di dapati simpulan ikatan kemban nya longgar lalu cuba menguatkan ikatan itu. Waktu melepaskan ikatan itu ia mendedahkan buah dada nya yang besar beberapa saat sahaja, tetapi cukup memberahikan batang aku. Nafas ku semakin kencang dan masih cuba menahan godaan kerna masih ingatkan nasib isteri dan anak ku kalau aku berkelakuan tidak sopan.

"Pil ini emak jumpa di kocek seluar nya bulan lalu Badang. Sampai tadi malam pun badan emak tidak di sentuhi. Jangan kata bulan ini! Sekarang bulan berapa? Dah bulan sembilan kan? Boleh ingat lagi emak ni.

Baru dua kali bergaul dengan abah kau tu. Itu pun emak mendesak. Malu lah emak ni se orang isteri meminta batang lelaki. Macam pelacur pula." kata emak mertua ku dengan tenang.

"Malam ini kau katakan? Esok petang si tua tu dah nak ke Batam." sambung emak.

"Tenang mak. Biar Badang cari jalan untuk berbual dan menenangkan suasana di rumah ini." jawab ku.

Sudah tenang, aku pun minta izin keluar rumah dengan alasan ke immigresen walaupun perkara tu telah selesai aku buat.

"Badang." emak memanggil ku.

"Ya! Mak?" aku menjawab.

"Jangan kau bilang Tijah sepatah apa emak bincangkan dengan kau." kata nya.

"Takkan lah saya nak berbuat demikian." jawab ku.

Aku pun keluar rumah tak tentu arah tujuan. Aku harus keluar dari rumah itu untuk mengawal godaan dari merogol emak mertua ku sendiri. Kini dah lama aku tak mengacak panah ku ke nonok isteri ku, emak mertua ku buat hal pula.

Sepanjang masa di tempat kerja aku tak merasa selesa hanya terbayang bayang tubuh emak mertua ku. Perempuan2 yang separuh umur yang bersenam di gym ku bayangkan tubuh emak mertua ku yang gempal, montok dan memberahikan ku. Di dalam bilik di rumah ku pun belum hilang khayalan ku sampai di tegori isteri.
"Eh! Macam ada masaalah aja. Fikirkan apa?" tanya isteri ku.

"Ah tak ada apa hanya sedikit masaalah di kerja tadi." jawab ku.

"Tak ada nak di bimbangkan Jah. Tidur lah." sambung lalu kami melelapkan mata. "Esok tengok lah keadaan di rumah," aku mengatakan di dalam hati.

Tidur ku pun tak lena malam itu dan terjaga di pagi Jumaat apabila isteri ku bersiap untuk berkerja.
Pagi itu ketiga tiga beranak keluar rumah bersama. Isteri ku ke ofis; ayah nya memandu teksi untuk mencari sewa; dan mungkin emak nya ke pasar. Bersaorangan, aku pun bangun dan ke tandas. Keluar dari tandas aku melihat baju kotor yang banyak di dalam bakul untuk di cuci hari itu. Teratas sekali antara kain2 yang nak di cuci itu, ia lah seluar dalam emak mertua ku yang berwarna putih. Aku tergerak hati untuk memeriksa nya dan dapati basah dengan lendir.
Dalam hati ku tadi malam agak nya terjadi persetubuhan antara berdua orang tua itu.

Aku pun masuk ke dalam bilik ku cuba melelapkan mata ku kerna jam baru menunjukkan 8.30. Tak
beberapa lama kemudian ku terdengar emak ku balik dari pasar. Fikiran ku mulai melayang menghayali tubuh emak mertua ku. Aku harap selepas tadi malam dengan suami nya jangan lah ia-nya menggoda ku dengan berkemban pagi itu. Selepas 15 minit, aku pun keluar dari bilik ku dan hati ku terus berdebar debar melihat emak mertua ku berkemban tuala mandi. Bukan sahaja mendedahkan betis nya tetapi lutut dan sebahagian peha nya yang putih. Dia sedang memasukkan baju cucian ke dalam mesen pencuci bila aku mengucapkan selamat pagi pada nya. Dia kembalikan  ucapan ku dan mata ku melirik ke tubuh nya dalam perjalanan ku ke bilik mandi.

Sudah tentu batang ku telah menegang keras dan ku dapati susah nak keluarkan air kencing ku di dalam keadaan itu. Emak ku pun tanyakan jika aku hendak telur dan Milo untuk sarapan dan aku mejawab,

"Jangan susah susah mak. Buatkan saya kopi-o keras aja mak."

Beberapa minit kemudian aku keluar dan emak mertua ku berada di kerusi di sebelah tempat di mana dia meletakkan gelas kopi-o ku itu. Hati ku berdebar melihat peha nya yang lebar bila dia duduk di atas kerusi. Untuk menenangkang berdebaran kencang hati ku, aku merenung gelas kopi-o ku dan perlahan lahan mengangkat muka dan melihat muka emak mertua dan bertanya,

"Apa macam malam tadi? Emak dan abah?"

"Tak ada apa2 terjadi." kata emak mertua ku sambil menggigit bibir nya, berpaling pandangan nya dari muka ku.

Aku cuba memujuk nya dengan memegang tangan nya yang berada di atas meja.  Aku mengurut urut jejari nya tetapi pandangan nya masih mengadap tingkap, tidak mahu memandang muka ku. Terus ku lihat air mata meleleh  ke pipi nya. Dia melepaskan tangan nya dari genggaman ku dan mengesat air mata nya dari mata dan muka nya. Aku terpegun tak tahu nak kata sepatah kata pun.

"Dah lah! Dah memang nasib mak." dia berkata sambil bangun dari kerusi nya dan menuju ke bilik nya.

Aku terpaku di kerusi ku, tak tahu apa harus ku buat. Aku menyandar dan mendongak ke atas langit memejamkan mata ku sambil berfikir. Patut kah aku memujuk nya dengan mengatakan aku sedia menjadi suami gelap nya atau memaksa nya bersetubuh dengan aku. Tentu ia nya ketagih  batang suami nya atau batang aku, tetapi segan untuk berterus terang dan dari pandangan nya, perempuan yang meminta di setubuhi, ia lah perempuan jalang.

Lama juga aku duduk memikir kan nya dan selepas menghabiskan kopi-o ku, aku menuju ke bilik nya. (pintu  di biarkan terbuka bila ia masuk ke dalam.) Aku dapati emak mertua ku di atas katilnya memeluk bantal guling mengadap ke dinding. Perlahan lahan aku mendekati dan duduk di tepi  katil dan memegang bahu nya. Aku picit picit bahu nya dan menggosok lengan nya dan dia mendiamkan diri nya tak membantah perbuatan ku terhadap nya.

"Emak!" aku memulakan."Saya ni tak tahu apa harus di katakan tetapi ada pernah saya katakan yang saya sentiasa ada untuk menemani emak dan ini lah masa nya untuk saya membuktikan kata2 saya itu. Saya sayang dan kasihkan emak." kata ku sambil mencium leher dan pipi nya.

Aku pun menarik bahu nya mengarahkan nya bertelentang dan buah dada nya mengadap langit. Kini di keadaan terlentang, dia menutup mata nya dengan kedua lengan tangan nya. Dengan begitu, aku dapat kucup bibir nya.

Masih dingin kelakuan emak mertua ku lalu aku cuba meletakkan tangan ku di simpulan tuala untuk mendedahkan buah dada nya. Di diamkan sahaja perbuatan ku itu tetapi merapatkan peha nya dan mengepit tuala di bahagian nonok nya. Kini dua buah tetek nya sudah terdedah dan aku memain kan puting nya dan seterusnya menghisap nya. Agak beberapa minit kemudian,  aku mengerjakan kedua tetek nya. Satu aku menghisap dan yang lagi satu tangan ku meramas nya perlahan lahan. Dua buah lengan tangan nya masih menutupi mata nya tetapi nafas nya semakin kuat. Ada kali emak mengambil nafas panjang dan aku perhati kan peha yang mengepit sebahagian kemban nya sudah renggang. Tangan ku mula merayap ke bahagian seluar dalam yang ku dapati sudah pun basah dengan lendir dari faraj nya. Aku pun bangun untuk menanggalkan seluar dalam nya. Dengan spontan nya, emak mengangkat punggong nya untuk memudah kan aku melucutkan seluar dalam maxi nya.

Aku menjilat sebelah dalam peha nya sambil tangan ku menyikat nyikat bulu nonok nya yang lebat dengan jejari ku. Aku pun ingin berkelakar di suasana itu.

"Emak. Jari2 Badang hilang di hutan hitam mak ni." aku berjenaka.

"Engkau geli ke melihat nya." baru lah terdengar suara nya.

"Geli? Nanti Badang menjilat nya." aku berkata sambil naik menindih tubuh nya yang gempal untuk mengucup bibir nya.

Kali ini dia melayan kucupan ku. Aku beredar dari menindih nya dan berbaring di sebelah badan. Mulut ku menjilat buah dada nya, tangan ku di bahagian nonok nya. Ibu jari ku menggintil kelintit nya dan jari hantu ku ke dalam lubang nonok nya. Perbuatan ku ini membuat punggong menaik dan turun. Nafas nya semakin kuat dan hembusan nya dalam dan panjang. Sangat memberahi mendengar desahan emak mertua ku yang dahagakan seks, aku mencepat kan tusukkan jari ku ke dalam lubang nonok nya sampai memasukkan dua jari ku. Kadang kali aku mengganas sedikit  dan cuba sedalam dalam memasukkan jari ku sampai kepala emak terdongk dongak. Lengan nya masih menutup mata nya dan masih merasa malu.

Agak lama sangat aku kerja kan buah dada dan nonok nya tetapi aku ingi mendengar permintaan nya untuk memasukkan batang ku ke lubang nitmat nya, tetapi tidak juga ku dengar dari nya. 'Ego' aku menurun.

Selalu nya aku mendengar permintaan dari isteri ku- "Ooh Baaang masuk kan lah batang abang tu ke dalam Tijah. Dah tak tahan ni."

Kini, dan setengah jam aku mengerjakan emak mertua ku namun dia tak meminta batang ku ke dalam lubang nya. Aku berusaha untuk mengerjakan nya sampai dia memohon untuk merasa batang ku. Aku turun dan kepala ku di antara kelengkang nya dan mulai menjilat liang nonok nya, ibu jari ku menggentel kelintit nya. Dah beberapa lama aku berbuat demikian dan kini tilam di bawah punggong sudah pun banjir dengan lendir nya, tidak juga dia meminta ku menanamkan batang ku ke dalam nonok nya. Aku yang tak tahan lagi dengan gopoh gapah memanjat nya dan tanam batang ku dan menguatkan tusukkan ke dalam lubang nya. Bila aku perlahankan henjutan ku dan batang ku terbenam di dalam lubang nya, aku merasai kemutan yang kuat seakan akan mulut yang menghisap batang. Aku tahan dari memancut kerna takut aku di anggap lemah di dalam seks.

Tiba2 emak mertua ku berkata2 sesuatu yang menaikkan semangat ku.

"Engkau memang hebat, Badang." kata2 emak mertua ku.

"Emak apa kurang? Kemutan nonok emak lebih hebat dari Tijah. Rasa macam nak tercabut kepala batang Badang ni." jawab aku untuk memuji nya kembali.

"Tapi Tijah pandai mengulum dan suka mengulum batang Badang.Emak nak cuba?" sambung ku untuk mencabar emak mertua ku yang sudah hilang malu nya. Kini kami bertembung mata. Kedua tangan nya memeluk leher ku seraya berkata, " Lain kali aja lah emak belajar."

"Jadi emak belum pernah mengulum batang?" tanya ku.

Dia menggeleng kepala nya dan berkata, "Emak ingin, tetapi abah tak meminta nya. Menjilat nonok emak, jauh sekali lah abah kau tu. Ayoh teruskan lah persetubuhan kita ni. Lepas ni emak nak kencing.

"Lain kali kata nya." Ingatan ku dalam hati. Ini bukan lah kali pertama dan terakhir. Hati ku berkata2. Semangat ku membukit.

"Eh! Kalau emak nak terkencing, pergi lah dulu. Badang tak hendak   pancutkan air mani dulu. Badang nak puaskan emak." jawab ku, membongkak sedikit.

Aku mencabut batang ku dan mengajak emak mertua ku ke arah bilik mandi di kamar nya. Aku berancangan untuk emak mertua ku mengulum batang ku pagi itu juga. Kami berdua berbogel menghala ke bilik mandi dan emak mertua ku menyankung untuk melepaskan air kencing.

Aku memerhatikan nya dan dia merasa malu lalu berkata, "Badang jangan tengok mak begitu
lah. Malu mak."

"Apa nak di malu kan? Badang dah menembusi pertahanan emak dan ini tengok batang ni, masih
menegang." aku menjawab.

Selepas kencing, emak pun menyiram air membesihkan nonok nya dan aku pun meminta batang ku di cucikan. Lendir2 dibatang ku di cuci dengan air dan sabun.

" Besar benar burung kau ni Badang. (Ego ku naik kemuncak) Kepala nya macam kulit telur ayam kampung." pujiaan emak mertua ku.

"Sekarang emak nak kulum batang saya ni?" aku bertanya.

"Tapi emak tak pandai. Lain kali aja lah." jawab nya.

"Kalau tak pandai, biar saya ajar." aku berkata.

Tangan nya masih memegang dan merenung batang ku.

"Besar sangat lah kau punya ni." emak berkata.

"Lebih besar dari batang siapa mak?" tanya ku.

"Dari batang Si-Tua tu lah." jawab nya tak menghormati suami nya lagi.

Aku memegagang kepala nya dan memujuk untuk mengulum batang ku. "Kita ke katil lah." dan menarik ku keluar.

Aku terus baring terlentang batang ku tercacak ke langit. Emak mertua ku perlahan lahan memegang batang ku dan mulai mengulum nya. Aku menggalakkan nya dengan mengeluarkan nafas panjang. Pasti tak saperti isteri ku Tijah tapi aku mengerang juga.

"Ooooh... aargh..sedap nya mak. Hisap lebih kuat lagi mak." aku menggalakkan nya.

"Oh..mak oi. Betul ke emak ni pertama kali mengulum batang? Tak percaya lah Badang. Apacam macam kuluman Tijah?" galakkan ku.

Makin rakus dia mengulum batang ku.

"Cukup lah. Mulut mak sengal." dia mengadu. Aku kesihan mendengar nya.

"Dah emak baring sekarang dan berbuat semula persetubuhan kita." aku berkata.

Aku mengangkankan peha emak mertua ku dan berkata," Badang akan memula kan nya dengan menjilat nonok emak sampai membanjiri liang lubang emak jadi mudah batang Badang menusuk ke dalam rahim emak, ok?" tanya ku.

"Terserah lah." jawab nya

Kali ini bila aku menjilat liang nya, kedua tangan nya mengurut urut perut nya yang dah gendut sedikit. Jari2 nya memicit micit bukit nonok nya yang berbulu lebat, kadang kali menarik narik bulu nya.

"Oooh...Dang..oooi...aaargh..argh...sedap nya." desahan nya.

"Tak pernah emak nikmati begini sayang." kata2 nya memuji ku.

"Ooooh ....Badang... tak tahan mak ....ni ... lekaslah masukkan batang kau tu." emak ku berkata sambil menjungkit jungkit punggong nya yang besar itu.

Aku merasa ego ku kemuncak bila mendengar permintaan emak mertua ku lalu aku menyetubuhi nya dengan kasar dan kasih sayang. Memang lah dia membalas tikaman ku. Aku mengalih punggong di tepi katil, dia mengikutkan aja. Aku suruh dia doggie kata nya tak biasa, tetapi mengikutkan sahaja. Di posisi doggie ni lah aku datang kemuncak. Berdiri di tepi katil aku hayun kan batang ku sedalam dalam nya sampai desahan emak mertua ku semakin kuat. Dan melihat dua puggong besar nya aku tak teringat muka nya jadi hilang lah perasaan dosa ku memain emak mertua ku sendiri. Kami datang kemuncak bersama, tangan ku memeras kedua buah dada nya.

Beberapa minit kemudian aku pun merebahkan diri ku bersemuka dengan emak mertua ku. Ku kucup mulut nya dan bertanya,"Emak puas?"

"Lebih enak dari malam pertama." jawab nya.

"Malam pertama kau cam mana?" emak bertanya.

"Tak se hebat ini mak." jawab ku.

"Sebab nya?" dia bertanya.

"Tijah tu dara lagi tak berpengelaman. Lagi pun dia takut dengan kebesaran batang saya. Ambil banyak masa memujuk nya." jawab ku.

"Apa macam kau memujuk nya?" tanya nya lagi.

"Saya  berpantun begini. Emak dengar ya?"

"Ok! Pantun lah!" kata nya.

"Oh sayang ku. Bukan tulang,......Urat! Bukan lama,........Sekejap! Bukan sakit,.........Sedaaaap!"
Emak pun tersenyum.

"Sedap kan emak?" tanya ku.

"Sedaaaap!" jawab nya.

"Engkau makan obat apa sampai besar begitu?" tanya nya lagi.

"Baka! Mak! Badang kan ada darah Benggali sebelah bapa!" jawab ku

"Teruk lah emak engkau di gasak bapa kau?" emak mulai bercakap kotor.

"Entah lah mak. Tanya lah sendiri kalau dia datang apabila Tijah bersalin.Tentu nak tengok cucu pertama nya." jawab ku.

Selepas beberapa lama berkubang di katil kami pun bangun untuk persiapan masing2. Aku nak bersiap untuk bekerja dan emak mertua ku nak meyiapkan makanan tengah hari ku. Kami masing masuk ke bilik air. Aku di ruang dapur dan dia nya di bilik air di kamar nya. Selepas mandi, aku dapati masih siang lagi untuk ke tempat kerja. Aku dah pun bersiap walaupun jam menunjukkan baru sahaja 1.30 tengah hari. Pada fikiran ku, kalau aku keluar rumah jam 2.30 dan menggunakan teksi, sempat lah aku sampai di gym pada genap 3.00 petang. Emak mertua ku pun bahru keluar dari bilik mandi dan nak tukar pakaian bila aku masuk ke bilik nya.

"Emak! Badang nak main emak sekali lagi sebelum pergi kerja. Tak payah lah emak memasak makanan saya." aku berterus terang.

Emak ku melihat muka ku dengan hairan.

"Ah! Jangan lah mak tengok Badang cam tu. Badang dah ketagih nonok mak tu." kata ku sambil
melucutkan tuala dan menyuruh dia ke atas katil.

Aku pun membuka baju dan melepaskan tali pinggang dan melucutkan seluar ku dan terus bermain main tubuh emak mertua ku berisi itu. Sempat lah aku memuaskan diri dan emak mertua ku. Aku mengesat batang ku dengan tuala mandi nya dan bersiap untuk ke kerja. Emak mertua ku masih bertelanjang dan berguling guling di atas tilam macam kucing betina baru lepas di main.Sebelum aku keluar bilik nya, aku berkata, " Emak! Itu saya main untuk Tijah malam ini."

"Besok pagi giliran emak pula, ok." emak mertua berkata.

"Bila bila masa untuk emak." aku menjawab sambil keluar rumah.

Hari Jumaat itu lah iman ku kecundang di  tangan emak mertua ku. Jumaat itu lah mulai perhubungan muhrim kami bila bila sahaja ada masa dan kegiatan seks kami berkurangan apabila aku dan isteri ku dapat rumah sendiri jauh dari mertua ku. Tapi tetap 2 kali sebulan kami membuat selama tiga tahun.

5 ulasan:

  1. awak ambil id sy ni wechat :izat3265..spe nk id sy boleh ambil je...

    BalasPadam
  2. awak ambil id sy ni wechat :izat3265..spe nk id sy boleh ambil je...

    BalasPadam
  3. Casinos Near Trump International Casino - MapYRO
    Find Casinos Near Trump International Casino in Trump National Harbor, MD. 김천 출장샵 광주 출장샵 Casinos Near หาเงินออนไลน์ Trump International Casino and Casino. Map. 3131 당진 출장안마 N. 보령 출장마사지 Gary St., Gary, MD, 91958.

    BalasPadam